Utvecklingssamtalet

Det var tisdag.

Jag är ensamstående man, stressad från jobbet på väg mot
skolan för utvecklingssamtal med mitt ex och min sons fröken.
Hade kollat på porr på jobbet hela dagen och min kuk var så jäkla
hård fortfarande. Lyssnade på radio i bilen för att lugna ned mig.

Jag halvsprang in i skolbyggnaden för att hinna. Jag kom in andfådd
i klassrummet och där stod hon. Hennes askblonda hår nådde ner
till axlarna. Hon hade hög slits på sin pennkjol, toppen var djupr
urringad och hennes mjölkvita bröst kikade oskyldigt fram.

Jag var så triggad, jag ville bara ha henne. Hon måste ha sett mina
suktande blickar, jag kunde ju inte hejda dom. Hon lät sina fingrar
lekfullt dra genom håret medan hon pratade om kursmålen.
Jag nickade men hörde inte ett ord. Det enda jag tänkte på var
att pumpa hennes våta, trånga fitta.

När samtalet led mot sitt slut gick mitt ex och vår son hem men jag
dröjde mig kvar i klassrummet. Jag satt som förstenad, paralyserad
på stolen. Hon satt på katedern och suktade efter mitt kött. Hon öppnar
sin mun och säger: "Du har varit olydig ikväll, Hans." Jag nickade.

Mina fingrar trevade längs hennes mjuka lår, trevandes längs kjolens
slits. Hon naffsade mig lätt i örsnibben och pressade sitt våta skrev
mot mitt. Vi möts i en okontrollerad blöt kyss. Hon vänder sig hastigt
om och jag inser att hon inte bär trosor. Jag trycker min hårda kuk in
i hennes fuktiga fitta. Hon ger ifrån sig ett lustfyllt stön och jag bara
hör att hon vill ha mer och hårdare.

Jag sliter upp hennes skjorta och hon ber mig att knulla henne mellan
brösten på min sons bänk. Jag kastar henne hårdhänt på bänken och
gör exakt vad hon ber mig om. Jag känner hennes styva bröstvårtor
mot min fittsaftsindränkta kuk. Hon stönar och tar den i sin våta mun.
Jag bara känner hur min kuk glider längre ner i hennes hals.

Hon lutar sig mot skolbänken och svankandes ber hon mig piska henne
med pekpinnen. Jag piskar hennes mjuka skinkor röda tills jag inte kan
stå ut längre och tränger återigen in i hennes våta fitta. Hon ber mig att
knulla henne hårdare och hårdare. Jag känner hur min kuk exploderar
i hennes köttgrotta. Peace.

När det är förfest i Obafemi skriver Caroline Östin porrnoveller.


Kommentarer
Postat av: c

Kan inte ens läsa den, mår lite illa. Men om jag är full resten av livet kan jag försörja mig på att skriva porrnoveller till B-porrtidningar!

2012-05-03 @ 17:41:10
URL: http://hurricanec.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback