Bögröv!

Moget..
Kära familj. Jag måste akutåka upp till Östersund om en vecka (skräll att alla ska upp dit hele tin), så jag kan inte vara med på välkomstfesten. Jag sörjer. Tro mig. Särskilt eftersom jag missar att Agnes ska hoppa ut ur en tårta.
Och Agnes! Våran neger-familj på Sims har fått en bebis. Jag döpte henne till Lil Mama. h3h3..
Jaja, det var visst allt. Eller nej just det, jag åker till min mormor och morfar imörrn tills på Torsdag, så vi ses aldrig mer tydligen.
/ Säret
Ni vet vad jag tycker om dom som jag har kryssat över. Jag var hatisk under filmen igår. But still: Friedrich <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Herr. Von. Trapp. Är. Snygg.



Alla bara åker bort. :c

2010-07-27 @ 02:31:26
URL: http://underhudsfett.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja han är lite stilig faktiskt. Synd bara att han har tre jude-barn.

2010-07-27 @ 11:39:09
Postat av: Lovisa

Nazist.

2010-07-27 @ 22:33:13
URL: http://underhudsfett.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja. Jag blev det under filmen.

2010-07-27 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback