För det är ju så skönt


Hej KP! Jag har ett problem.
En tjej tycker jag är snygg men jag hatar henne!
Hon försöker pussa mig hela tiden det är jättejobbigt.
Jag säger sluta hela tiden men hon lyssnar inte. Vad ska jag göra?
Anonym


Hej, jag är en glad tjej som är 11 år.
Jag undrar vad man ska göra om man är rädd för
att visa upp sin kropp i omklädningsrummet.
Jag står böjd för att ingen ska se mig.
Snälla hjälp mig, jag vill verkligen få bort det!
P.S. Har jättedåligt självförtroende.
Anonym



Hej KP! Jag är en kille som just har kommit i puberteten
och jag undrar om jag kan runka?
Jag har slutat att göra det, eftersom min mamma
har sett mig när jag gjorde det.
Nu känns det som om hon inte vill prata med mig längre.
Ska jag strunta i henne och börja igen – för det är ju så skönt.
En undrare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback