Julhälsning från Micaela

Hej på Obafemi.
I Grums finns det ingen snö alls. Inte ens små grusiga högar som har samlat på sig snö.
Det är lite tråkigt. Men det är väl inte så mycket mer snö i Kristinehamn.
Idag firade vi en liten Gustavsson-jul. Mat, kalle och julklappar. 
Jag såg även Kan du vissla Johanna för första gången :o den var fin.

I morgon kommer mamma och mamma och mamma och morbrodern som ingen känner till.
Det kommer alldeles för många mammor. Men det blir fett. 
TITTA TITTA. Jag fick en mössa idag. Det står BAUER i pannan.
Hoppas folk tror att jag är en sportig tjej. Typ hockeybrud.
Ha det gott så ses vi i morgonkväll. YÄ!

PS. Gott med lökringar. Nu ska jag äta makaroner.
PSS. Jag ska nog se en film sen med lesbiska svenska tjejer. 
PSSS. Mormor kollar på Glee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback