Gotta get down on friday


Fredagen den 9 december är det korridorsfest i Gulsporren.
Jag önskar att så många av mina vänner som möjligt vill komma.
Dock max 4, för redan vid tre blir det trångt med sovplatser.
Jessica har redan anmält sig som frivillig till en av platserna,
så tre andra är varmt välkomna.
Män som kvinnor. Alla jag känner.

Kom igen, det kan bli kul.
Tusen fulla studenter, lekar, smutsiga rum och en full Sisay.


I mitt inre inser jag ju dock att det bara är Jessica som kommer komma.
Fega jävlar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag är ju på såklart! xD

Förresten passar det rätt bra att hjälpa dig att flytta hem dina grejer för jag skulle ändå behöva åka dit och hälsa på mina släktingar så en kan meka lite med burkbilen :)

2011-11-29 @ 21:44:24
Postat av: LULU

Jag vill förvisso se Sisay och Stefan, men inte till vilket pris som helst.

Dansföreställningen går före.

2011-11-29 @ 22:29:51
Postat av: Mutti

Är du verkligen det, efter vad som hände sist..? :D

Jag är bara lite rädd för att du kommer behöva backa och så med släp... Haha, tänk om vi dör?



Louise, kom igen, det är värt det!

2011-11-29 @ 22:55:31
Postat av: Maria

Haha jag vet inte. Om jag plattar håret så ingen känner igen mig kanske :D Men jag måste ju nästan se hur det är att festa där på riktigt. Hela kvällen.

Nån gång måste ju va den första! Jag är ju rätt grym på att va bra också. Men som sagt, hittar du nån med lite mer erfarenhet är det kanske lite smartare om den hjälper till xD

2011-11-29 @ 23:09:45
Postat av: Mutti

Jag letar, men världen är för liten. Fast jag fortsätter leta! :D

2011-11-30 @ 11:58:51
Postat av: Karin

JAG VILL MED!

2011-11-30 @ 21:59:15
URL: http://karinviolanilsson.blogg.se/
Postat av: Mutti

KOM DÅ FÖR HELVETE KARIN, ÅK SAMTIDIGT SOM JESSICA!

2011-11-30 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback