En skånepåg

Jag har just spenderat 2 timmar tillsammans
med några av mina korridormedlemmar.
Jag har umgåtts i Gulsporren.
Det var jag, dreads-Jonas, muslimen som
kanske heter Ebrahim, skåne-Stefan,
tv-spels-Jonny och såklart Sisay.

Vad har jag då fått ut av detta?
Vad vet jag nu som jag inte visste innan?
Jo:
Sisay har inte haft sex på tre månader.
Sisay blev av med oskulden när han var 14.
Sisay är kär i Jessica, men jag är snyggare.
Sisay får tjejer att komma genom att ha
vänstervriden penis.
Sisay vill ge vänsterrådet till Adam.
Sisays moster spankade honom när han var 8.
Sisay vill knulla alla som kommer på festen.
Ebrahim är bara 19 år och oskuld.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

1. Varför vet du bara saker om Sisay?

2. Ebrahim. <3

2011-10-11 @ 21:16:26
Postat av: Mutti

1. För att han pratade mest. Jag vet saker om de andra också, men de är inte lika märkliga. Han sa förresten även att han ville röka marijuana och ta amfetamin på festen. Stefan sa nej.

2. <3

2011-10-12 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback