Home again


"Hey Mathilda..är du i gullsporen?..Vi saknar dig, återministånde jag..LOl.."

"Har ni invandrare den plats som du kommer från, kristian hamn,
eller had haft nåt invandrare kompis innan, ärligt."

"så är det darling, Om man vill att känna människör,
då måset man vara flexible..om du vet vad jag menar..
annars man blir begränsad och man kan lätt att
känna sig lite regelerad för ingenting..
och det i sin tur skapar paranoia..
förlåt om jag är fel..men det är hur jag tror.."

Förlåt om jag är fel, Sisay, men jag förstår inte.
Den här gången bjuder jag tyvärr bara på små utdrag.
Förresten: Jag vill hem.

Det sista visdomsordet:
"man kan välja vem kan man listna på,
men det är inte betyder att den andra är fel...tyvärr..♥"


Kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiia

Hahahahaa, underbart! <3

2011-09-20 @ 07:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback