Sara Lindgård



Födelsedag: 14 november
Är: Folkhögskolestuderande (INTE NU LÄNGRE) kamrat med gott tycke för rött vin, kaffe och Chess.

Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Brun. Fast nu har jag ju röd.
Längd: 163 centimeter.
Skostorlek: 38-39.

Har gjort: Har gått en folkhögskola, blivit töntigt kär och har kramat Lars Winnerbäck.
Gör: Har sommarlov.

Favoritprinsessa: Prinsessan i "Prinsessan och grodan."
Favoritfyllemat: Nudlar och ägg. Tror jag.
Favoritredskap: Tekanna.
Favoritflingor: Såna man inte fick äta när man var lite. Alla med socker i.
Favoritbrädspel: Absolut överrens är kul.

En jävligt bra mjölkprodukt: Jag är laktosintollerant men jag gillar creme fraiche.
En jävligt bra karaktär i Harry Potter: Ron Weasley.
En jävligt bra möbel: Säng. Den kan man ju sova och knulla i.
En jävligt bra lek: Kurragömma med dunk.
En jävligt bra grej: Rödvin.

Det bästa Öivind gjort: När han sa: "det luktar lite fitta."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback