Sofie Bergmark



Födelsedag: 
25 Augusti
Är: För tillfället inneboende i Obafemi. Flyttar dock snart iväg långt, långt bort. Kanske till Spanien.
 
Ögonfärg: Ögonfärg
Hårfärg: Blond
Längd: Vet inte exakt. Men jag vet att jag är kortare än Matilda, och det är lite pinsamt.
Skostorlek: 35-36
 
Har gjort: Pluggat på Musikteaterskolan i Skaune. 
Gör: Förbereder mig på show- och dansjobb genom att träna både det ena och det andra. Matilda brukar vara med.
 
Favoritprinsessa: Anastasia
Favoritfyllemat: Pommes från stället där Blå Valvet låg förut.
Favoritredskap: Hantlar
Favoritflingor: .Chiliflakes
Favoritbrädspel: .Dinosauriespelet
 
En jävligt bra mjölkprodukt: Rysk yoghurt
En jävligt bra karaktär i Harry Potter: Krumben
En jävligt bra möbel: Mitt värmeelement
En jävligt bra lek: 20 frågor med Rasmus
En jävligt bra grej: Termotights
 
Det bästa Öivind gjort: Värsta Musikalen, lätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback